سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسب درآمد

یکشنبه 92/10/22

استقلال با برد همنام خوزستانی به استقبال دربی رفت!

استقلال با برد همنام خوزستانی به استقبال دربی رفت!

آخرین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز از ساعت 16:40 میان دو تیم استقلال تهران و خوزستان برگزار شد و این آبی‌های پایتخت بودند که با پیروزی صدر جدول را که تنها ساعتی در اختیار فولاد خوزستان بود پس بگیرند و به بازی آخر هفته خود برابر پرسپولیس بیندیشند.



به گزارش تابناک، دوتیم همنام تهرانی و خوزستانی در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌رفتند که یک قسمت از دوگانه تهران-خوزستان دقایقی قبل از سوت شروع این مسابقه با پیروزی فولاد برابر پرسپولیس به پایان رسیده بود حالا آبی‌پوشان خوزستانی می‌بایست برای تمام کردن کار همشهری‌هاشان به مصاف استقلال می‌رفتند. اتفاقی که در نهایت رخ نداد آبی‌پوشان پایتخت با تک گل قاضی ضمن پیروزی صدر جدول را پس گرفتند.

اظهار نظرها:

امیر قلعه نویی، استقلال تهران:

باتوجه به حساسیت بازی هفته بعد‌مان که بسیار حساس است طبیعتا آن گونه که می‌خواستیم خوب نبودیم اما در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم که خیلی بهتر شدیم و خدا به ما کمک کرد تا گل زدیم و البته جای دیگر هم کمک کرد که توپ میداودی به گل تبدیل نشد. با این حال از نتیجه بسیار راضی هستیم به بازیکنان هم خداقوت می‌گوییم چرا که واقعا تلاش می‌کنند ان‌شاءالله مصدومان هم برسند شرایط ما متفاوت‌ خواهد شد.

عبدالله ویسی، استقلال خوزستان:

تیم ما بازی قابل احترامی را ارائه داد. ما می‌توانستیم بازنده نباشیم. جلوی استقلال بازی کردن کافی است یک اشتباه بکنید تا ببازید. متاسفانه این اتفاق افتاد و در حالی که می‌توانستیم امتیاز بگیریم، باختیم. تیم ما امروز شرایط خوبی داشت و خوب بودیم اما متاسفانه در نهایت ما بازنده شدیم. 





برچسب ها : تازه های ورزشی  ,
مطلب بعدی : یادگار امروز